Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση

 

Σύμφωνα με τον Νόμο Προστασίας των Καταναλωτών (ZVPot, νομική πράξη της Δημοκρατίας της Σλοβενίας) ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ειδοποιήσει την εταιρεία εντός 14 ημερών από την υπαναχώρησή του από τη σύμβαση, χωρίς να αναφέρει τον λόγο της απόφασής του.

Θεωρούν ότι το μήνυμα έχει σταλεί εγκαίρως εάν το πακέτο παραδοθεί εγκαίρως. Ο πελάτης θα ενημερώσει τον πωλητή για την απόφασή του να επιστρέψει τα προϊόντα και να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση με σαφή δήλωση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της φόρμας που βρίσκεται ΕΔΩ, και τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ο πωλητής έλαβε το μήνυμα για την επιστροφή των προϊόντων.

Η επιστροφή του καταβληθέντος ποσού θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν, αλλά το αργότερο 14 ημέρες από τη λήψη της ειδοποίησης σχετικά με την υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Η εταιρεία επιστρέφει το ποσό της πληρωμής στον πελάτη χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης, εκτός εάν ο πελάτης ζητήσει ρητά τη χρήση διαφορετικής μεθόδου πληρωμής και εάν ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα εξαιτίας αυτού.

Ο πελάτης μπορεί να ελέγξει και να δοκιμάσει το προϊόν στον βαθμό που είναι απαραίτητο για τον προσδιορισμό της πραγματικής κατάστασης του προϊόντος. Ο πελάτης ευθύνεται για τη μειωμένη αξία των προϊόντων, εάν αυτή είναι αποτέλεσμα μιας ενέργειας που δεν είναι απαραίτητη για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της απόδοσης των προϊόντων.

Το μόνο κόστος με το οποίο επιβαρύνεται ο πελάτης για τον τερματισμό της σύμβασης είναι το κόστος επιστροφής των προϊόντων (το οποίο, στην περίπτωση απεσταλμένων προϊόντων, διαμορφώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του παρόχου υπηρεσιών και εξαρτάται από το εάν τα προϊόντα θεωρούνται αποστολή ή φορτίο). Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στον πωλητή εντός 14 ημερών από την αποστολή της ειδοποίησης υπαναχώρησης από τη σύμβαση (αγορά).

Ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να τερματίσει τη σύμβαση σε περίπτωση σύμβασης για συγκεκριμένο προϊόν που έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις λεπτομερείς οδηγίες του πελάτη και είναι προσαρμοσμένο στις προσωπικές του ανάγκες. Το εν λόγω προϊόν, λόγω της εξατομικευμένης φύσης του δεν είναι κατάλληλο για επιστροφή, καθώς δεν είναι σταθερό ή έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης του.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν τα είδη δεν επιστρέφονται σύμφωνα με όσα ορίζονται στον ZVPot, μπορούμε να προσφέρουμε στον πελάτη τη δυνατότητα αγοράς ενός είδους με κατάλληλη αποζημίωση, η οποία καταχωρίζεται στα αρχεία με την επιστροφή του προϊόντος. Μετά την αποστολή και τη λήψη της συγκατάθεσης του πελάτη, η αγορά θεωρείται ότι έχει μειωμένη αξία. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το ποσό της επιστροφής μόνο για παραγγελία άλλου προϊόντος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Συνιστούμε να συσκευάζετε καλά τα προϊόντα για τη μεταφορά - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε την αρχική ή άλλη κατάλληλη ή ασφαλή συσκευασία. Δε δεχόμαστε δέματα μέσω συμβατικού ταχυδρομείου.

Διεύθυνση επιστροφών:

Packeta International
1ashop.GR
Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road),

Thesi Dialogis OSE - Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, δείτε τους Κανόνες. Εάν έχετε περαιτέρω απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας γραπτώς στο info@1ashop.gr. Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε όλες σας τις ερωτήσεις.

 

You have successfully subscribed!